Nie można osądzać nikogo po wyglądzie, jak i produktu po przysłowiowym papierku, niemniej zdobycie zaufania klienta, zwrócenie uwagi można osiągnąć za pośrednictwem ciekawego i atrakcyjnego opakowania. Pudełko o interesującej grafice, intrygującej nazwie jest niejako zachętą do skorzystania z oferty, ale przede wszystkim do zainteresowania się tajemniczym produktem jaki kryje w sobie niecodzienne opakowanie. Coraz częściej opakowaniem cieszą się także usługi poprzez oferowane karnety i kupony podarunkowe wraz z oryginalnym przedstawieniem swojej oferty. Projektowanie opakowań to czynność wyjątkowo ważna dla procesu sprzedaży i wprowadzenia na rynek nowości. Czasem wystarczy odnowienie, a raczej odświeżenie opakowania by zyskać sukces sprzedażowy nienotowany od lat. Wsparciem mogą być także słodycze reklamowe, które są miło odbierane przez klientów, podobnie jak gadżety, które gwarantują programy lojalnościowe dla klientów firmy. Liczne formy marketingu, jak i materiałów promocyjnych oddziałują na klienta wieloma kanałami docierając z tym samym komunikatem zapraszającym do zakupów.

Ładne opakowanie – najlepszy sposób na skuteczną reklame | 2012 | Bez kategorii | Comments (0)